Recentment hem pogut saber que l'Ajuntament de Tarragona ha seleccionat a l'agència
NothingAD per a portar els serveis d'assessoria estratègica, planificació, negociació i compra d'espais publicitaris per mitjà de la UTE Medialog-NothingAD.
Si no coneixies aquesta agència, resulta que compta amb una àmplia experiència en l'àmbit institucional i la
gestió de la compra de mitjans; de fet, ja col.laborava amb la Generalitat de Catalunya, l'Àrea Metropolitana de Barcelona i la Diputació de Barcelona, ​​a on ara se suma l’Ajuntament de Tarragona.
NothingAD ha obtingut la màxima puntuació a la subhasta amb un total de 883,28 punts. Es van presentar agències com Dataplanning, MarketingLand o Wavemaker, però no van aconseguir arribar a la primera posició. L’adjudicació del servei comptarà amb un pressupost per als dos anys que vénen de 400.000 euros destinats a mitjans.
Segons ha assegurat el seu director, Ferran Burriel: "treballar per a l'Ajuntament de Tarragona ens permet ampliar la nostra experiència en el sector institucional i, un cop més, demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans sigui per a
clients institucionals o per a empreses privades." També ha assenyalat: "És un gran repte treballar per a l'Ajuntament de Tarragona i consolidar la nostra experiència en la gestió de mitjans".
Història de NothingAD
L'any 2007 naix aquesta agència independent especialitzada en Publicitat Digital. És un període en el qual produeixen importants canvis en el sector de la publicitat gràcies a l’evolució que va sofrir Internet. Les xarxes socials com Facebook o Twitter comencen a créixer exponencialment, Google llança al mercat el sistema operatiu Android afavorint la venda de dispositius mòbils en massa, i les comunitats d’usuaris comencen a fer-se més populars. Aquest any es va conèixer com l’època d’or per a la publicitat d’Internet a tot el món.
La ràpida evolució de les noves tecnologies impulsa a NothingAD a reorientar la seva core business convertint-la en el que és actualment; una agència de màrqueting digital especialitzada en
Inbound Marketing. Es tracta d’una metodologia que combina la publicitat no intrusiva amb tècniques de màrqueting i que té com a objectiu la fidelització de clients mitjançant la creació de continguts i experiències que puguin ser rellevants.
Aquest mètode és diferent del que es fa servir al màrqueting tradicional (també conegut com Outbound Marketing), que tracta d’aconseguir clients de manera més invasiva, llançant missatges de forma massiva i segmentada als usuaris amb l’objectiu de captar el major nombre possible. És a dir, mentre un tracta d’atraure els clients de manera amistosa amb valors reals (Inbound), l’altra els persegueix (Outbound).
Actualment, NothingAD és Agència Homologada de la Generalitat de Catalunya, Institut de Formació Contínua IL3 - Universitat de Barcelona, AMB, Diputació de Barcelona​​ i l’ajuntament de Tarragona. A més compta amb clients com; Siemens, TV3, Institut Català de Finances, Grup Suez, Aura Energia, Avalis, Loteria de Catalunya, The Bath Point, Aquaclean o Thomson Reuters entre d'altres.