El CAP Jaume I té inoperatiu el telèfon d'atenció al pacient des de fa una setmana
  
El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona manifesta la seva indignació respecte la situació d’inoperància que hi ha al CAP Jaume I, que des de fa més d’una setmana té inutilitzat el telèfon i no està operatiu. El motiu és que des de dimarts passat hi ha una averia a tota la zona, segons ha explicat personal del centre a una membre del Grup de Treball i usuària del CAP Jaume I que s’hi ha desplaçat personalment per tal d’esbrinar el motiu

És evident que aquesta és una situació greu que és incomprensible que no s’hagi resolt, doncs estem parlant d’un centre de salut i d’un context de rebrot de la pandèmia, que fa que els usuaris i usuàries que no saben fer servir els mitjans telemàtics o que no disposen de connexió a Internet s’han d’acabar desplaçant al CAP, malgrat siguin població de risc. A més, diverses persones han traslladat al Grup de Treball que els missatges enviats a través de “La Meva Salut” tampoc no arriben al CAP, probablement perquè tampoc no els funciona la connexió a Internet. Per aquest motiu el Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública exigeix tant a l’Ajuntament de Tarragona com al Departament de Salut que facin el que calgui per resoldre de forma immediata el problema.

El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública som conscients que la gestió de la COVID-19 ha portat a un desgavell general, entenem que és difícil fer front a una pandèmia i que el personal ha quedat exhaust. Per això mateix emplacem als responsables polítics de salut a optimitzar la gestió dels recursos econòmics dels quals disposem, enfortint una qüestió tan clau i essencial com és l’Atenció Primària, enlloc de regalar-los a les empreses “afins” tal com es va fer amb els 17 milions donats a dit Ferrovial. Recordem que, encara avui, seguim exigint la necessària obertura de les urgències a tots els CAPs!

Per tot plegat, sense abandonar la nostra reivindicació d’una sanitat 100% pública (de titularitat, gestió i provisionament), exigim al Departament de Salut que resolgui el problema telefònic al CAP Jaume I, i que reforcin els centres d’atenció primària amb més personal i que es recuperi l’atenció d’urgències a tots els CAPs.
Redacció TT - 28/08/2020 - 11:46h
País de pandereta
28/08/2020
12:02
Tot molt normal.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.