0 comentaris
13:21
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen com a destinació turística a la fira internacional World Travel Market
  
Les marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre són presents, un any més, a la fira internacional turística World Travel Market (WTM) que s’ha celebrat aquesta setmana a la ciutat de Londres, amb la participació de més de 5.000 empreses expositores, prop de 50.000 professionals de la indústria turística i una previsió de 30.000 visitants. El perfil dels expositors que utilitzen aquesta eina de promoció va des d’organismes de promoció de destinacions turístiques d'arreu del món a teleoperadors, agències de viatge, associacions professionals, tecnologia i empreses de viatges on line (aquests dos àmbits amb un creixement ja consolidat des de l'edició 2008).

Una representació del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, encapçalada pel seu president, Joan Aregio, s’ha desplaçat fins a la capital britànica, juntament amb altres personalitats de la Costa Daurada com l’alcalde de Salou, Pere Granados, i el regidor de Turisme del consistori salouenc, Alberto del Hierro, i el president de l’Associació d’Apartaments Turístics, Josep Graset, entre d’altres, a més d’una àmplia representació del teixit empresarial turístic de les comarques tarragonines.

La participació de les diferents entitats de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre a la fira es desenvolupa sota la modalitat córner, que permet una promoció coordinada dels diversos organismes de la zona. Així, vuit patronats municipals de turisme de municipis de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, a més de PortAventura i el mateix Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona participen en aquesta acció promocional que té com a objectiu prioritari oferir als professionals de casa nostra un espai de contacte amb els principals operadors del món a més d’esdevenir una plataforma de promoció dels atractius turístics i la diversitat del territori i una eina per definir els mecanismes de col•laboració necessaris que permetin impulsar el mercat turístic de la zona.

En aquest sentit, destaca especialment el fet que s’han establert contactes amb l’Oficina Española de Turismo (OET) de Londres per a futures col•laboracions, així com reunions amb operadors i agències turístiques internacionals com NewMind o KuoniTravel, mitjans especialitzats com Irish Travel Trade News o Reisrevue, i la companyia de vols de baix cost Jet2, que ja va començar a operar a la Costa Daurada el passat mes de maig.

La fira World Travel Market és una de les principals cites europees i mundials dins l’àmbit de la promoció turística, i les dades de participació, tant pel que fa a expositors com a visitants, així ho demostren: en l’edició 2009 hi van participar 45.571 professionals, procedents de 187 països i 24.402 visitants.
L’edició 2010 va obrir al públic el passat dilluns dia 8 i finalitza avui, dia 11 de novembre.
Redacció TT - 12/11/2010 - 13:21h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.