0 comentaris
18:53
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
'Tarragona, la teva història', la campanya publicitària per captar el mercat català i de proximitat
  
El Patronat Municipal de Turisme llança una campanya publicitària amb l’objectiu de captar al mercat català i també l’espanyol de proximitat (Aragó, La Rioja, Navarra i el País Basc) a viatjar a la ciutat de Tarragona. L’objectiu de la campanya és doble: per una banda, generar confiança i posicionar la marca Tarragona i per l’altra, reactivar l’economia del sector turístic local. “Les conseqüències de la pandèmia de la COVID-19 han tornat a connectar-nos a valors universals com la humanitat, la fraternitat i el desig de gaudir en llibertat de tot allò que estimem”, explica la presidenta del Patronat de Turisme, Laura Castel.

El públic objectiu a qui s’adreça la campanya és a persones d’entre 30 i 55 anys –especialment el públic femení que, segons els estudis de mercat, pren les decisions a l’hora de planificar els viatges– amb interessos culturals i patrimonials, així com per la gastronomia i les tradicions.

L’import total destinat a la campanya és de 198.987,62 € €, IVA inclòs.

La campanya serà integral, offline i online, i inclourà publicitat als Canals corporatius de les xarxes socials i un apartat al web dedicat a “Tarragona, la teva historia”. Una campanya que està pensada per durar al temps, de fet, es proclamació de Taragona, Patrimoni de la Humanitat.

"Tarragona, la teva història"

La campanya es fonamenta en l’espot Tarragona, la teva història,on planteja si es pot estimar un lloc igual que a una persona. En aquest sentit, al vídeo apareixen dues persones, una senyora gran i una nena, i el nexe és la unió íntima que sent la senyora amb el lloc on s’ha fet gran. És a dir, els personatges representen de forma complementària moments diferents del cicle de la vida: la infantesa, abans del trànsit a la maduresa: l’etapa més feliç de la vida. I la maduresa, que representa l’experiència. Per aquest motiu, les protagonistas són Vivi, una dona de 62 anys que simbolitzala tradició i l’arrelament a l’experiència sobre la ciutat. És una dona activa i té una actitud optimista davant la vida. En definitiva, representa la tradició a Tarragona. I l’Aitana, de 12 anys, que representa el futur, l’esperança, la vitalitat, el carácter expressiu i extravertit de la ciutat.
Redacció TT - 01/07/2020 - 18:53h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.