0 comentaris
10:32
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Catàleg de propostes d'escapades a Terres de l'Ebre
  
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l'Ebre ha engegat una campanya de comàrqueting amb Europlayas, l'operador turístic amb la xarxa de distribució més àmplia de l’Estat espanyol. Europlayas és proveïdor líder de B2B (business-to-business) en escapades, amb 18.000 agències connectades a Espanya, Portugal, França, Itàlia i el Regne Unit, i amb 7.356 punts de venda actualment.

La principal acció de la campanya és el disseny especial, personalitzat i exclusiu d'un catàleg amb 35 experiències a les Terres de l’Ebre, amb propostes d’hotel, activitats i escapades. S'han començat a distribuir 180.000 exemplars per totes les agències col•laboradores d'aquest operador turístic a l'Estat, àmbit d'on prové el 70% del turisme de les Terres de l'Ebre.

Pel que fa a la part on-line, s'ha dissenyat un espai exclusiu per a les Terres de l'Ebre, on es mostraran diferents escapades per fer al llarg de tot l'any i s'hi podran realitzar reserves d'excursions i d’hotels. D'altra banda, la campanya inclou publicitat a l’opuscle genèric Escapades d'Europlayas 2015, amb una distribució de 250.000 exemplars; l'enviament de 25 newsletters, o butlletins electrònics, i la comercialització i impuls de vendes a la xarxa d'agències minoristes d’Espanya i Portugal per promocionar l’opuscle de les Terres de l’Ebre. La campanya es culminarà amb un viatge de familiarització per agents de viatges d’Espanya i Portugal, per tal de que aprofundeixin en el coneixement de l'oferta de les Terres de l’Ebre.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona fa de la cooperació un valor. Col•labora estretament amb agents públics i privats per a la coordinació conjunta d’accions de publicitat compartida que persegueixen maximitzar els recursos i millorar els resultats finals atenent a criteris de segmentació de clients i mercats emissors.

En els darrers anys, el Patronat s’ha adaptat a les noves eines de difusió fent de les accions de comàrqueting amb agències de viatge i operadors turístics, un instrument cada vegada més habitual. Les accions coordinades tenen un doble efecte positiu: d’una banda permeten generar volums d’inversió superiors en sumar els esforços, i, de l’altra, tenen una major eficàcia, ja que s’orienten més directament al consumidor amb propostes concretes.

Aquest catàleg, que compta amb 35 propostes, és el resultat d’una feina conjunta i coordinada de disseny de producte per part de l'operador turístic i empresaris locals de les Terres de l’Ebre, que s’ha dut a terme des del passat 31 de novembre. Aquell dia el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona va convocar el sector a una reunió al Museu de Tortosa per presentar el projecte, amb l'assistència de més de 40 representants del sector turístic privat de les Terres de l’Ebre.
Fèlix Llovell - 24/04/2015 - 10:32h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.