PortAventura inaugurarà aquest dissabte, dia 21 de març, la temporada 2015, que enguany coincideix amb la celebració del 20º aniversari de PortAventura.
Arturo Mas-Sardá president de PortAventura i Luis Hérault, director general, seran els encarregats de donar la benvinguda a l’Hble. Sr. Andreu Mas-Colell, Conseller d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.
Així mateix participaran a l’acte Josep Poblet, alcalde de Vila-seca i Pere Granados, alcalde de Salou. L’acte s’iniciarà a les las 9:45 h a l’entrada principal del parc amb el descobriment d’una placa commemorativa. Tot seguit, la comitiva es dirigirà a l’interior del parc on s’iniciarà l’espectacle commemoratiu del 20è aniversari.
Fèlix Llovell - 21/03/2015 - 08:48h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!